marți, aprilie 15, 2008

Vai mi-e raaaaaau!!!De ce ti-e frica nu scapi!

Si...Yo_Yo_Olty/Cristy_danger_boy(sau cine naiba o fi) se intoarce:

crysty_danger_boy: buna
JoJo Girl: salut
crysty_danger_boy: cmf mey
JoJo Girl: da' io nu ti-am dat tie ignore,mama draga?
crysty_danger_boy: pai si cmz u. . .
crysty_danger_boy: pai dc sa imi dai ign mey
JoJo Girl: sa inteleg ca nici acum nu mi-ai vazut blog-ul,nu?
crysty_danger_boy: nup
crysty_danger_boy: dami hi5 tau?
BUZZ!!!
JoJo Girl: nu
JoJo Girl: bah,tu n-ai inteles ca nu prea vreau sa vb cu tine?
crysty_danger_boy: hai mey
JoJo Girl: ajutooooooor....
crysty_danger_boy: dar dc ma rog nu ai vrea?
JoJo Girl: bah copile
crysty_danger_boy:
JoJo Girl: pai cum vine asta?sa-mi ceri hi5-ul?
JoJo Girl: cine esti tu sa-ti dau hi5-ul meu/
crysty_danger_boy: yo copil. . .poate u?
JoJo Girl: ce?crezi ca daca imi vezi poza o sa rezolvi ceva>?
crysty_danger_boy:
crysty_danger_boy: dar na. . .stiu ku cn vb dak te vad
JoJo Girl: da' ce?tu vorbesti acuma?
JoJo Girl: tu scrii
JoJo Girl: pana acum te-ai agitat ca un pepsi ca vrei poze plm...dar in oras,un suc...nimic
crysty_danger_boy:
crysty_danger_boy: pai sa te vad prima data
crysty_danger_boy: si atunci te skot la o ciocolata klda
JoJo Girl: auzi draga....prima oara vezi pe cineva dup-aia ceri id-ul de messenger
JoJo Girl: aha,si daca nu-s Pamela Anderson imi dai ignore...asa-i?
JoJo Girl: fii serios
crysty_danger_boy: nu draga
JoJo Girl: nu pe naiba
crysty_danger_boy: auzi nu sunt genu
JoJo Girl: oricum nu primesti
JoJo Girl: pai nu...n-ai atata minte
crysty_danger_boy: sincer
JoJo Girl: vai mi-e raaaaaau
crysty_danger_boy: asa crezi u
JoJo Girl: :-s :-<> :*
crysty_danger_boy: adik?
crysty_danger_boy: la ce te referi
JoJo Girl: sa fii atat de redus...e dureros?
crysty_danger_boy: ms d complimentu fakut
JoJo Girl: ahm,stii aici e problema ta...nu era un compliment
crysty_danger_boy: da u ce ai vrea sa o dau in iubiri q tn
crysty_danger_boy: sincer?
JoJo Girl: draga,io vreau sa-ti fac avant!jet,dispari...n-am timp de specimene ca tine,serios!
crysty_danger_boy: auzi chist k ii la moda prostuto
crysty_danger_boy: lool :))
crysty_danger_boy: adik mai bn lasa. . .
JoJo Girl: asa,deci nu stii...atat am vrut...:))
crysty_danger_boy: k vad k nu te ridici la nivelul meu
JoJo Girl: uuuu
JoJo Girl: se zice "nu te cobori"
JoJo Girl: nu,nu ma cobor
crysty_danger_boy: ce?
JoJo Girl: n-am timp si nici nerv
crysty_danger_boy: inseamna k te mir razi mult
JoJo Girl: pai ar trebui sa plang...
crysty_danger_boy: ha ha dak tot asa tare te crezi hai sa vb fata in fata
JoJo Girl: cand ma gandesc ca exista chestii ca tine
JoJo Girl: auzi,tu n-ai organ sa vb cu mine tette'a'tette
crysty_danger_boy: ha ha
crysty_danger_boy: ce sec vb jur
JoJo Girl: a,deci daca nu folosesc prescurtari d-alea reduse,vorbesc sec...hmm...ar putea sa-mi pese mai mult
JoJo Girl: okay,e timpul sa-ti iei zborul...

ulterior:

yo_yo_olty: Ce teai suparat si mai dat ign vai vai
JoJo Girl: da' si pe id-ul asta ti-am dat ignore....vaaaai,ajutoooor!


Nu stiu ce s-a intamplat!Mi s-a parut ca i-am dat ignore ultima oara...o fi perseverent...nu prea cred...mai degraba mindless...

Un comentariu:

Unknown spunea...

Bwahahahaha =)) Ohh come on, ce e asa de greu ? Da-le o poza cand cer baietzii ( nu o poza cu tine, evident, just "o poza" ): http://www.paulengineering.com/srec11/photos/kh%202007.jpg come on, e chiar simplu...

You can do it ;)