joi, aprilie 10, 2008

Ultimul...mohican?


Desi titlul nu prea are legatura cu urmatorul articol,are totusi un cuvant cheie in componenta...e ultimul articol pe care il public cu continut de toata jena!Dumnezeule,cine naiba va da voie pe PC?*worried*

I didn't see him coming...he just came out of nowhere!


borodi_florin: ceau ce mai faci
JoJo Girl: pppai...scriu mail-uri
borodi_florin: cati ani ai zis ca ai
JoJo Girl: am zis?
borodi_florin: pai am uitat
JoJo Girl: nacazu'
borodi_florin: cred ca na si imi zici
JoJo Girl: nu
borodi_florin: u ce soada esti
JoJo Girl: poftim?
JoJo Girl: soada?
borodi_florin: da
JoJo Girl: auzi tu...ma cunosti?
borodi_florin: cred
JoJo Girl: crezi?
JoJo Girl: de unde?
borodi_florin: pai nu stiu
JoJo Girl: esti confuz...
JoJo Girl: mergi,plimba-te putin si mediteaza...
borodi_florin: nu prea cred
borodi_florin: u numa ma minti
JoJo Girl: ...ooookay...
JoJo Girl: pai,hai sa vedem...de unde ai id-ul meu?
borodi_florin: da crezi ca eu mai stiu si u acuma!
JoJo Girl: da' aia e problema ta baiatule!
JoJo Girl: te bagi in seama aiurea...unde ne trezim?
borodi_florin: unde ne trezim in romania da u unde te trezesti?
JoJo Girl: da' problema mea,serios!
borodi_florin: o fi!
borodi_florin: si ai iubit
JoJo Girl: pai bah,tu te bagi in seama si tot tu faci gat aici...ce pusca mea vrei?
JoJo Girl: ai de capu' meu!
borodi_florin: vai de purca ta si nu vrei sa imi zici
JoJo Girl: ...
borodi_florin: na ce ai patit
JoJo Girl: ma doare capul...
borodi_florin: am stiut materialu prost da !
JoJo Girl: ???nu esti coerent....
JoJo Girl: propozitia n-are sens
borodi_florin: ma dute cime tia zis? tea mintit iti spunyo?
JoJo Girl: auzi,tu intelegi ce spun eu?
borodi_florin: ce sa inteleg
borodi_florin: na zii?


Concluzii:
Duamneeeee....ce uameni!!!

Un comentariu:

Unknown spunea...

lol... he said it all... saracu...