duminică, aprilie 06, 2008

De ce?...De ce nu?

Prin acest articol doresc sa lamuresc perosanele care considera ca blog-ul meu este scandalos si de prost gust + ilegal. Mi s-a atras atentia cum ca eu,in blogul meu,incalc intimitatea user-ilor de pe messenger,prin postarea conversatiilor mele cu dansii/dansele cu foarte mare nerusinare,deci punandu-i intr-o lumina nefavorabila...
In primul rand,nu stiu ce este mai de prost gust...faptul ca postez "conversatii inteligente" sau conversatiile in sine.Persoanele care au avut "norocul" sa isi recunoasca id-ul si replicile in randurile blog-ului meu sunt(dupa parerea mea) cele care dau gustul amar al blog-ului si nu fapul ca eu le popularizez.Daca veti citi toata conversatia in ansamblu,veti vedea la ce ma refer.Plus de asta,majoritatea(daca nu toate)persoanele respective sunt necunoscute mie...nu mi se pare normal ca o conversatie(fie ea si digitala) sa fie atat de familiara.
In al 2-lea rand,sper ca sunteti constienti de faptul ca m-am consultat si eu cu regulile de scriere ale site-ului...eu nu public conversatiile pentru a ma razbuna pe respectivul(a) sau pentru a fi rautacioasa ca s-a bagat in vorb(si in lista mea de messenger) inutil ci pentru a reliefa umorul existent in conversatia respectiva... aceasta ironie consta in:continut,limbaj,mod de exprimare etc...Deci
totul nu este decat un pamflet absolut legal.Plus de asta,am respectat cat de cat intimitatea userilor prin cenzurarea numelor autentice mentionate.
Pe de alta parte,daca am gresit cumva,am inteles prost,m-am legat de o problema delicata,rog sa mi se atraga atentia printr-un comment,mail etc...si nu prin mutre ciudate pe strada/replici rautacioase etc...
Eu totusi,nu inteleg o treaba..cum vine aia sa ceri ID de tipe "bune"/tipi "buni" de la prieteni sau sa faci schimb de liste,fiind constient de faptul ca vei adauga in lista persoane necunoscute/vei da id-ul prietenilor tai unui necunoscut lor...?Sau sa ceri un ID de messenger de la prietena vecinei tale pentru a
vorbi cu...vecina(chit ca ea sta la 2 etaje mai jos)... Mesaj pentru practicanti: in lumea reala,pentru a face noi cunostinte,se iasa in oras,la o bere cu amicii,la un chef,etc...Nu promovez agatatul pe la terase sau pe strada...
ci mai degraba spontaneitate live si nu pe messenger/hi5...ca,degeaba iti dai intalnire cu ea in oras,nu ziceti nimic 2 ore dar cand
ajungeti acasa stati si vorbiti de toate problemele in disperare pe mess...
Cateva concluzii: stimabili pretendenti la caterinca,va rog frumos sa nu va mai raciti gura in van respectiv sa uzati contactele de la taste aiurea...desi exista un individ care se oftica,exista alti 10 care rad cu lacrimi la prostiile debitate de domniile voastre...asa ca,fara mare suparare,recomand sa revizuiti comportamentul fata de blog-ul meu(care si asa e bebe).Ganditi-va ca,prin propria inconstienta(sa nu zicem imbecilitate...of,iar am tastat cu voce tare :) ) faceti multi oameni sa rada!
Thank you for your attention!

2 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Mda, ar trebuii sa postezi si poze cu indivizii care fac gat la acest blog... Come on, prostia e o alegere nu "bad luck"... Daca unii asa se simt bine ( mai incultzi si etc ), atunci sa se simta bine si atunci cand cineva le face reclama ( mai ales pe gratis ).

Die morons, die!!! >:)