luni, iulie 21, 2008

Officially anti-gay

Nu-i prea frumos din partea mea.Adica,cine sunt eu sa judec un om pentru ca iubeste pe cineva,care se nimereste sa fie de acelasi sex cu el? Cu ce ocazie am eu dreptul sa ma pronunt in legatura cu cine pe cine f*** in c**? Ca ce chestie ma iau de faptul ca respectiva persoana se machiaza,poarta gene false si isi gaureste soldurile ca sa-si faca piercing? De ce sa discriminez si sa ma pun impotriva unei iubiri adevarate si sincere?Cine naiba sunt EUsa spun toate acestea?
Eu?Eu sunt un nimeni dar persoana in cauza este o persoana publica,deci,asta e un motiv bine intemeiat,sa presupun.Ca,banuiesc eu,respectiva persoana nu doreste sa cheme mai multi la cultul "gay",nici sa se infoaie ca e cuplat cu o vedeta,nici pentru a cere atentie...eh,de fapt,daca nu ar dori toate mentionate,probabil n-ar cauta ranchiuna cu lumanarea,nu si-ar da aere,nu s-ar lauda ca o ia la caca.
Deci,puiule,esti vedeta?Suporta consecintele vedetismului,nu incerca sa faci scandal ca homosexualitatea e,inca,o chestie neaprobata in majoritatea tarilor;nici nu e de mirare,e o chestie care se opune mersului firesc al lucrurilor,naturii etc...stii tu. Desi te crezi original,esti ,de fapt, confuz(in cel mai bun caz),redus mintal,stereotipul tuturor homosexualilor si nu e cazul sa te lauzi.
Stiu ce crezi despre mine si nu-mi pasa,sincer.Nu stiu de ce as fi geloasa pe tine in vreun fel. Pur si simplu,atitudinea ta miroase si nu sunt eu persoana pe care s-o invarti cum vrei!Nu ma ia nimeni pe sus,in special cineva ca tine...
Sa-ti fie rusine ca mi-ai facut o parere proasta despre intreaga comunitate gay.Da,e vina ta si e pacat,pentru ca nu toti sunt ca tine!
Fa Lumi(i) o favoare,leaga-ti un streang la gat si spanzura-te!

Niciun comentariu: