miercuri, ianuarie 23, 2008

Tehnologia,bat-o vina!

Asta e...cand esti filolog, operarea PC nu vine chiar atat de spontan ca...o poezie,de exemplu. Dar chestia asa nu m-a impiedicat sa fac un inceput de blog pe hi5-ul meu...mi-am adunat niste material,material pe care as dori sa-l impart si sa distribui cu domniile voastre!
Ca o mica introducere la ceea ce veti citi: ceea ce voi posta este un material realizat cu ajutorul, dar fara permisiunea celor pusi sub lupa :) ATENTIE: Contine expresii vulgare,conotatii indiscrete,etc...
Primul "articol din program.Vreau sa mentionez ca am dat copy paste de pe profilul http://JoJol33N.hi5.com (care,de altfel,imi apartine)
De ce au toti mitocanii acces la internet?
Nov 7, 2007 5:38 PM


tifoi i: hai la un trenulet vii
tifoi i: sa te ard

...si se mira ca nu ii raspund...
Uneori timpul meu e cam pretios pentru kestiuni de genul asta!Bwhahahaha!>:)))))))

Daca era un mass...era unul tampit...sau,oare, "mass tampit" nu e cumva un pleonasm?

Un comentariu:

The one and only, the Biro. =)) spunea...

bwhahaha, Trenuletzi ? Ce ?! Asta chiar credea ca te intereseaza sa vezi cum se arde in cur cu inca vreo 2-3 ? :)) Saracu, asta se face poponar singur...